در صورتی که برای ثبت سفارش خود با مشکل مواجه شدید، در واتساپ یا تلگرام شماره ۰۹۳۵۰۸۹۳۸۹۹ یا دایرکت پیج اینستاگرام فندق‌آرت با ما در ارتباط باشید. لینک‌های ارتباطی در پایین صفحه هستند.

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات سایت هنری فندق

قوانین و مقررات استفاده از وب‌سایت هنری فندق

به وب‌سایت هنری فندق خوش آمدید. بسیار خوشحالیم که در کنار ما هستید. فندق بستری برای فروش محصولات هنری و صنایع‌دستی است. این متن با عنوان قوانین و مقررات ، توافق‌نامه‌ای بین فندق و شما بازدیدکننده گرامی است و کلیه حقوق و مسیولیت‌هایی را که در هنگام استفاده از وب‌سایت هنری فندق دارید را برایتان شرح می‌دهد. در صورتی که شما از همکاران و فروشندگان وب‌سایت ما هستید و محصولات خودتان را از طریق فندق عرضه می‌کنید، این قوانین و مقررات در مورد شما هم صدق می‌کند.

سیاست‌های حریم خصوصی:

ما درک می‌کنیم که اطلاعات شخصی برای شما ارزشمند است. بنابراین در بخش حریم خصوصی با جزییاتی از قبیل نحوه استفاده از اطلاعاتتان توسط فندق آشنا می‌شوید. همچنین استفاده از خدمات وب‌سایت هنری فندق به این معنا است که پردازش اطلاعاتتان را به شیوه‌ای که در متن مذکور اشاره شده، پذیرفته‌اید.

ایجاد حساب کاربری:

برای استفاده از خدمات وب‌سایت هنری فندق باید یک حساب کاربری داشته باشید. به این منظور، سعی کنید یک نام کاربری مناسب برای خود انتخاب کنید. در به اشتراک گذاشتن اطلاعاتتان با ما صادق باشید؛ اطلاعاتی مانند آدرس دقیق، کدپستی و تلفن باید با دقت وارد شوند تا از بروز مشکلات احتمالی در ارسال و تحویل کالا جلوگیری شود. فندق مطابق با سیاست‌های حریم خصوصی با اطلاعات شما رفتار خواهد کرد. شما مسیول هر گونه فعالیتی در حساب کاربری‌تان هستید، بنابراین در محافظت از حساب کاربری خود نهایت دقت را داشته باشید تا از سوء‌استفاده‌های احتمالی افراد سودجو جلوگیری کنید.

محتوای فندق:

وب‌سایت هنری فندق مسیولیت انتشار تمام محتواهای خود اعم از تصاویر، محتوای متنی، محتوای صوتی و فیلم، قیمت محصولات و موارد دیگر را بر عهده دارد و در صورت بروز هر گونه تخلف از قوانین جاری، پاسخگو خواهد بود.

محتوای شما:

محتوا و مطالبی که پس از استفاده از خدمات وب‌سایت هنری فندق برای ما ارسال می‌کنید، محتوای شما را تشکیل می‌دهد و می‌تواند شامل انتشار تصاویر، متن، نظرات و… باشد. با انتشار هر گونه محتوا از طریق وب‌سایت فندق، شما به ما اجازه می‌دهید که از آن‌ها استفاده کنیم. ما هیچ گونه ادعای مالکیتی نسبت به مطالب شما نداریم و تنها در جهت ارتقای عملکرد و رشد خود از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

تعهدات و مسیولیت‌های خریداران:

شما با ادامه تعامل با ما در واقع موافقت می‌کنید که از هیچ کدام از قوانینی که در رابطه با استفاده از خدمات وب‌سایت هنری فندق وضع شده، سرپیچی نکنید. این قوانین شامل قوانین خاص وب‌سایت هنری فندق، قوانین تجارت الکترونیک و قوانین جمهوری اسلامی ایران است. همچنین شما مسیول پرداخت هر گونه مبلغ تعیین شده از جانب فندق هستید که شامل مبلغ کالا، مبالغ مالیاتی و هزینه‌های ارسال هستند. شما این اجازه را ندارید که در هر یک از صفحات فندق خزش (crawl) کرده و یا از طریق مهندسی معکوس، قصد به ‌دست آوردن سورس کد فندق را داشته باشید. همچنین اجازه مداخله در سایت و یا خراب کردن خدمات ما از طریق انتشار ویروس یا هر گونه کد کامپیوتری آسیب‌رسان را ندارید.

نحوه ثبت سفارش:

برای سفارش کالای مورد نظر خود، ابتدا باید یک حساب کاربری ثبت کنید. محصول مورد نظر را با توجه به هر یک از فاکتورهای قیمت، نوع کاربری، جنس و… انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. در مرحله بعد اطلاعات پستی خود را به‌ طور کامل همراه با کدپستی وارد کنید و بعد از تایید آن‌ها وارد مرحله پرداخت شوید. پس از پرداخت و نهایی شدن فرآیند خرید، سفارش شما توسط فندق تایید شده و وارد مرحله پردازش انبار خواهد شد و پس از بسته‌بندی، آماده ارسال می‌شود. مراحل کامل فرآیند را می‌توانید از قسمت ثبت سفارش مطالعه کنید.

فروش سازمانی:

فروشگاه اینترنتی فندق با در نظر گرفتن رضایت هر چه‌ بیشتر مشتریان کلان خود، آماده همکاری با سازمان‌ها و ادارات می‌باشد. ابزارهایی از جمله کارت هدیه و کد تخفیف فندق، امکان خرید عمده با بهترین قیمت و توزیع در سراسر کشور، نمونه‌ای از خدمات وب‎‌سایت هنری فندق به سازمان‌ها در راستای همراهی هر چه ‌بیشتر با آنان است.

شرایط بازگرداندن کالا:

به دلایل زیر ممکن است کالا مرجوع شود: 1- عدم حضور مشتری موقع تحویل سفارش؛ 2- درج آدرس اشتباه از جانب مشتری در سایت؛ 3- عدم تایید هویت تحویل گیرنده موقع تحویل سفارش؛ 4- آسیب‌دیدگی کالا موقع حمل و نقل؛ 5- انصراف از کل سفارش نهایی شده یا بخشی از آن توسط مشتری ؛ 5- مغایرت کالای تحویل داده شده با اطلاعات معرفی شده در وب‌سایت؛ 6- کالای آسیب دیده و خراب. قوانین مربوط به شرایط بازگرداندن کالای خریداری شده را در بخش مربوط به آن مطالعه کنید.

ارتباطات الکترونیکی:

استفاده شما از خدمات وب‌سایت هنری فندق، ثبت سفارش، ارسال نظرات و پیشنهادات از طریق ایمیل و سایر موارد به این معنا است که شما با رویه‌های الکترونیکی مانند ارسال ایمیل، پیامک و… از طرف فندق موافق هستید و حق ارسال ایمیل و پیامک برای فندق محفوظ است. آدرس و شماره تلفن‌های ثبت شده توسط شما، تنها اطلاعات رسمی و قابل اتکایی است و ارتباطات ما با شما از آن طریق خواهد بود.

تغییر در قوانین و مقررات:

ممکن است گاهی تغییراتی در شرایط و قوانین این بخش اعمال شود. در صورتی که لازم باشد این تغییرات از طریق وب‌سایت یا ارسال ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود. قابل ذکر است که شما نسبت به بازنگری تغییرات این بخش مسیول هستید. استفاده شما از خدمات فندق به این معنا است که با هر گونه تغییر احتمالی در متن‌های ذکر شده، موافقت دارید.

در صورتی که هر گونه سوال، نظر یا نقدی در ارتباط با قوانین، مقررات و شرایط استفاده از وب‌سایت هنری فندق دارید، می‌توانید آن را از طریق ایمیل shop@fandogh-art.com با ما در میان بگذارید. قطعاً نظرات سازنده شما به ما برای بهتر شدن کمک خواهد کرد.