سال نو مبارک🐉🥳🐲

به مناسبت تعطیلات نوروز، تمام سفارش‌هایی که از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین از طریق سایت هنری فندق ثبت شوند، ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ارسال خواهند شد.

شرایط بازگرداندن کالا

شرایط بازگرداندن کالا در سایت هنری فندق

شرایط بازگرداندن کالا به فروشگاه هنری فندق

 به وب‌سایت هنری فندق خوش آمدید. بسیار خوشحالیم که در کنار ما هستید. آسودگی خاطر و رضایت مشتریان از اولویت‏‌های وب‌سایت هنری فندق است. ما در این راستا تلاش می‌کنیم تا سفارش‌ها در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری‌هایمان برسند. با وجود این، ممکن است گاهی خریداران گرامی پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی ما خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته‌ایم، شرایطی که شامل بازگرداندن کالا به فروشگاه و انبار سایت می‌باشد.

به دلایل زیر ممکن است کالا مرجوع شود: 1- عدم حضور مشتری موقع تحویل سفارش؛ 2- درج آدرس اشتباه از جانب مشتری در سایت؛ 3- عدم تایید هویت تحویل گیرنده موقع تحویل سفارش؛ 4- آسیب‌دیدگی کالا موقع حمل و نقل؛ 5- انصراف از کل سفارش نهایی شده یا بخشی از آن توسط مشتری ؛ 5- مغایرت کالای تحویل داده شده با اطلاعات معرفی شده در وب‌سایت؛ 6- کالای آسیب دیده و خراب.

  • در صورتی که مشتری موقع تحویل کالا حضور نداشته باشد، هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده خریدار است.
  • در صورتی که مشتری آدرس خود را اشتباه در سایت ثبت کرده باشد، هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده خریدار است.
  • در صورتی که مشتری قبل از ارسال، سفارش نهایی شده خود را لغو کند، 80 درصد از مبلغ کالا عودت داده می‌شود و 20 درصد از آن به عنوان حق لغو سفارش ثبت شده، کم می‌شود.
  • وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش وب‌سایت هنری فندق از طریق تماس تلفنی یا ایمیل اطلاع داده شود.
  • در نظر داشته باشید که عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آن جا که ممکن است در برخی جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد، به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد.
  • ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت هنری فندق است.
  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش وب‌سایت هنری فندق از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
  • استفاده از سرویس خدمات پس از فروش تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه و بسته‌بندی اصلی و به همراه همه متعلقات خود بازگردانده شود.
  • به هیچ عنوان بدون هماهنگی قبلی کالا را ارسال نکنید.
  • در صورتی که قصد برگرداندن کالای تحویل گرفته خود را داشته باشید، باید وارد وب‌سایت هنری فندق شوید. به بخش حساب کاربری خود رفته و از قسمت «فرم بازگشت کالا» اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و یا برای هماهنگی‌های لازم با پشتیبانی تماس بگیرید.

برای اطلاع از دیگران قوانین و مقررات سایت می‌توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

در صورتی که پیشنهاد یا انتقادی در رابطه با شرایط بازگشت کالا فروشگاه هنری فندق دارید، می‌توانید آن را از طریق ایمیل shop@fandogh-art.com با ما در میان بگذارید. قطعاً نظرات سازنده شما به ما برای بهتر شدن، کمک خواهد کرد.